20 طرح هادی روستایی استان مرکزی تهیه و تصویب شد

خبرگزاری هدهد شهرستان تفرش:

خبرگزاری مهر: مدیر کل بنیاد مسکن انقــلاب اسـلامی استان مرکزی از تهیه و تصویب 20 طرح هادی روستایی خبر داد.

محمدرضا فرح در گفت و گو با خبرنگار مهر افزود:طرح هادی وتعیین محدوده20روستای استان طی سه کمیته تصویب طرحـهای هادی وتعیین محدوده روستایی استان (بند ف ماده 194 قانون برنامه پنجم توسعه) به تصویب رسیده است.

وی با اشاره به اینکه عـمران روستاها با همـکاری کـلیه مسولین ذیربط ومردم امکان پذیر مـی باشد خاطرنشان کرد: طرح هادی روستایی علاوه بر ساماندهی واصلاح بافت موجود در روستا، میزان ومکان گسترش آن ونحوه استفاده از زمین برای کاربری های مختلف از قبیل مسکونی ،تولیدی ،تجاری ،کشاورزی را در قالب مصوبات طرح های ساماندهی فضا وسکونت گاه های روستایی تعیین می کند.

وی با اشاره به اقدامات موثر و سازنده بنیاد مسکن استان در روستاها گفت: امروزه با تهیه و اجرای طرح‌های هادی در روستاهای استان توسط بنیاد مسکن ، چهره روستاها از جهت عمران و آبادانی و توسعه، نسبت به گذشته تحولات بسیار خوبی داشته است.

فرح تصریح کرد : باتصویب طرح هادی در این 20روستا، یک هزار و 822 خانوار با جمعیتی بالغ برهفت هزار و 142 نفر از مزایای مختلف این طرحها بهره مند می گردند .

وی این20روستا را درساوه، اراک، زرندیه، آشتیان و تفرش برشمرد و تصریح کرد: روستاهای مراد خانلی، قشلاق قیوجیک، قوچ امام، باغچه غاز، آق قلعه، کردخور علیا وسفلی، دخان وعلی درزی در ساوه و دو روستای قاسم آباد وخرم آباد در شهرستان اراک است.

وی اضافه کرد: در شهرستان زرندیه نیز سه روستای ورده، دوزج وحسین آباد، شهرستان آشتیان یک روستای کردیجان و در شهرستان تفرش شش روستای دیزج، وایمند، شولک، خرازان، فلوجرد و ثمردشت طرح هادی آنها تهیه و تصویب به رسیده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 13:46 | نویسنده : میثم اله وردی |